Julbak^^

Idag har amanda, jag, Linn och Lisa julbakat. Massor med pepparkakor och lussebullar! Glaserade papparkakorna på olika roliga sätt, haha, måste nästan lägga ut lite bilder senare.
Har ätit för mycket, känner mig fet!
Vi såg på idol också, jag var så trött att jag råkade sova bort de tre första låtarna, sen vaknade jag igen. Känns som att rätt personer gick till final faktiskt, tycker inte direkt om deras personlighet men dom är duktiga på scenen :)

Sovmorgon i morse så jag tog en promis med maria på förmiddan, sen så åkte jag til skolan o lunchade och hade engalska lektion som bara inefattade vår lärares berättelse om sin indien-resa. Vi är typ helt klara med engalska nu, det är skönt, I dont need it.

Bara typ en vecka kvar av terminen, helt sjukt. Sen har jag bara en termin kvar, EN TERMIN! Sen börjar det ritktiga livet..

i helgen blir de jobbelijobbjobb, som vanligt!

Kommentarer
Postat av: m

jaapp, det vill vi se bilder på!

2008-12-06 @ 20:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0