I'm getting fat!

Jag har slarvat lite med matvanorna på sista tiden, käkat en del skräpmat o mer godis o glass än vanligt. Inte bra. Nu till exempel sitter jag här och snaskar på naturgodis, det är i och för sig inte de värsta men överlag så ser d einte så bra ut. Har säkert gått upp flera kilo!

Men nu är det Juletider så jag får väl göra lite som jag vill med de där just nu antar jag, det är ju allmänt tillåtet. Men efter Nyår, då jäklar är det bara nyttigt som gäller! Ingen glass, godis eller chips, måste komma i form. Kommer ju att ha friskis till hjälp eftersom jag kommer att bli ordinarie värd (måste gå en gång i veckan), ska även börja jogga lite. Är sugen på att simma med faktiskt (jag behöver ju verkligen öva på det).. så jag ska nog börja träna lite allt möjligt. Allt känns så mycket bättre när man har god hälsa och vad man äter och hur mkt man rör sig påverkar faktiskt humöret otroligt mycket har jag märkt.


Men, men ännu ca tio dagar kvar av not so healthy food.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0