fika igen

Jag måste sluta att fika så mycket, inte bra för ekonomin eller vikten. Idag besökte jag och johan i alla fall den nyöppnade fd Vinäger som nu heter Amalias (tror jag). Det var trevligt, de hade fräshat upp lite och gjort om därinne, kul o se.

Annars har man vart i skolan idag. Hade betygs samtal med Björn och fick reda på att jag fått MVG i Staden och framtiden, det kändes bra med tanke på att jag trott att den chansen var borta med de provet vi gjorde, men tydligen inte. Blev glad.

Vi har även fått en ny uppgitf av Pärtan som kan höja betyget inom det ämnet, likar en tidigare uppgift vi haft. Man ska skapa ett drömsamhälle. Känns jobbigt, ska va inne onsdag.
Har även förtfarande NK och projekt (alltid). Men det bästa av allt är att vi inte behöver gå i skolan försen torsdag, det är avslutningsdagen. I morgon ska jag soova ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0