en lång natt

Igår kröp jag till sängs lite efter elva men somnade inte försen... tror fan inte att jag somnade alls. Det var typ helt omöjligt, när jag är helt ensam i lägenheten så har jag en tendens att få en massa paranoida tankar i huvudet som inte vill försvinna. Det gör såklart inte saken enklare. Låg och vred och vände på mig hur länge som helst. Till sist tittar jag på klockan och då är den halv fem, HALV FEM! Betyder att min väckarklocka skulle ringa om lite mer än en timme.

Somnade till en litgen stund och drömde en sjukt konstig dröm, sen vaknade jag och var extremt trött. Men va tvungen att gå upp ändå, ville ju inte missa julavslutningen i skolan.

Det var trevligt, vi delade ut julklappar. Jag fick choklad. Sen såg vi julspex som var lite kul. Men lärararna på donner har inte riktgit samma humor som jag så de va väl inte jätteroligt. Kim och jag stack efter hälften. Nu har jag varit hemma o försökt sova lite för att komma ikapp i sömntimmar. Har väl gått sådär.

I kväll är de treafest. reflex tema. Vet inte om jag är så jättetaggad egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0