Dreaming of Dell

Är ute i Väte och chillar med familjen, kusinerna åkte presic. Var verkligen kul att ha dem här över julen. Sitter nu här vid Amandas glassiga DELL lap top, easy as dell. Önskar fan att jag köpte en sånn istället, den känns såååå lyxig på nått sätt, Jag gillar min Acer (E-machine) men den här känns bara så mycket bättre, min är en plast dator i jämförelse. PLus att den är jobbig att skriva på. Jaja, ska väl inte köpe en ny på ett tag men får tänka på det nästa gång det är dax. Kanske var jag lite för förhastad i mitt val av dator.

I alla fall så är det myspys att va ledig. Ska snart gå en promis med Julia, det var ju bara evigheters evighet sen jag träffade henne klokt! (krogen räknas in riktigt). Ikväll blir det förmodligen Bio med mamma, vi ska se Austrlien, ska bli kul. Ska försöka hinna med lite övningskörning i dag med!

Vaaaaad ska man göra Nyår?! *panik*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0