Dancing on broken glas

Det blev trotts allt en rolig fest kväll igår som började i en jättefin liten lägenhet någonstanns borta vid bilcity. Sen fortsatte vi till Hp5 som var tomt till en början men sen började de strömma in en massa roligt folk och det var skitbra drag på Sprays spelning. Bra musik. De blev lite segt på slutet, va trött och hade ont i fötterna, så vid halv två gick vi upp till Donken där jag tryckte i mig ett McFeast mål, hade trotts allt bara ätit en macka och lite nudlar tidigare den dagen. Sen gick jag hemmåt med ömma fötter, men glad ändå, för det hade vart en lyckad kväll. 

Idag sov jag länge, sen åt jag frukost och såg på Simpson. Tog en promenad runt kvarteret och nu har jag lagat lite mat. Ska till jobbet om en stund. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0