Äntligen ledig

Nu har jag jobbat tillräckligt, usch va trött jag var på mitt jobb idag de senaste timmarna, och minuterna är ju långa som timmar ibland! Jobbat lite för mycket för vad som ska vara roligt den här veckan känner jag. Fyra dagar plus skola är lite drygt, speciellt när man är förkyld.. men jag ska inte klaga! det blir bra pengar nästa månad och det behövs :)

Dessutom hade vi personal fest med julbord ute i djupvik på lördag kväll, det var mycket trevligt! Maten var god, extra god var glöggen som vi fick först och laxen (jag älskar lax, särskilt kallrökt^^), de have även ett fint efterätts bord, men då va jag lite för mätt.. De hade cool design på stället men hade gärna åkt dit på dagen någongång så man fick se allt klokt.
 
Har ännu inte gjort NK grejen, inte hunnit, tänkte gå til biblan i morrn o kolla lite vetenskapstidningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0