Shop until you drop..

i morse vaknade ja gupp, lyckilg över att faktiskt ha en ledig dag :) tog de lungt på morgonen, gav mig sedan ut på en joggingtur runt stan. Det var riktgit skönt.

Träffade sedan Jenny som jag gick ner på stan med, vi hittade verkligen en massa fina grejor!! Jag köpte min älskade fred perry tröja som jag har drömt om, letat efter och fantiserat om i över en vecka nu. Som en gåva från himelen hängde det en kvar på MQ här i visby, den hängde verkligen där och väntade på mej, den VILLE TILL MEJ!!! Även om den var storlek L (vilket är lite för stort för lilla mig) så satt den bra och såklart så slog jag till! Kan nästan inte tro att den verkligen fanns, för en vecka sen var den slut (och dom sa att dom inte skulle få in några fler) och så var den SLUT I HELA GÖTEBORG (plus att den var omöjllig att hitta på internet). Men nu är den min, nog om det.
Köpte även tre par leggings/tights på MQ för 72 kr, inte ofta man kan göra det. Plus en annan pösig vit blus. 

I en annan affär på adelsgatan köpte jag en klänning och en skjorta och på Mississippi köpte jag en skjotklänning ;)

Men det största beslutet kvarstår. Hittade en supermysig, jättefin höstkofta på MQ som just nu ligger undanlagd... 
Den är lång, grå med lite mönster på, hur skön som helst! Men den kostar någonting över 900 kr, vet itne exakt. Är det värt det? jag kan i och för sig ha den hur länge som helst, om inte hela livet, det är Bondelid, likamed bra kvalite.
Men har jag dom pengarna just nu? ska jag lägga ner dom på den efter allt anant shoppande?
Jag måste bestämma mig tills i morgon och känner jag mig själv rätt så kommer jag nog att köpa den, men vi får se.

I övrigt så var det en jättetrevlig dag på stan Jenny! Kul att du kom :) har även haft en väldigt trevlig kväll på Sofias 18-års kalas! Dettta summeras som en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack så mycket för de sköna tofflorna. Jättegulligt av dig!

Puss och Kram

2008-08-14 @ 09:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0