Fynd och variete :)

igår var jag ledig. Spenderade dagen till att sova, springa, shoppa och sen åkt.. eller jag menar KÖRDE ja ghem till väte för att sen åk vidare med familjen för att se varieten i Hablingbo och äta på creperiet.

På min lilla shoppingrunda hittade jag mer än jag hade tänk för det är så mycket rea överallt just nu!! jag var ute efter en regnjacka och hittade ett jättefint regnställ på intersport som gick loss för bara 200 kr (ordinareie pris va 400!), sen gick jag till MQ där de oxå hade en massa rea, jag tittade skeptiskt på en brunaktig klänning, men när jag provade den på var den jättefin. så den köpte kja gför endast 149kr (annars 499). O till sist hittade ja gen brun väska i en fyndlåda på åhlens som jag fick för 99kr reapriset var egentligen 249, vet inte va den kosta från början, men de spelar inte så stor roll...
Jag var nöjd i alla fall!!

Sen åkte jag med familjen ut till hablingbo och käkade som sagt. Jag fick en "pankaka" med lax o grejor på, de va rätt gott. Sen såg vi på föreställningen som var riktigt cool, mycket där man inte förstod, dom kunde verklilgen trolla... rekomenderar er att se den.

vi tog även lite te efteråt och kom inte hem försen typ halv tolv, men när jag gick till sängs kunde jag inte sova så jag låg vaken typ heeela natten! Har varit så sjuuuukt trött idag altså.. så jag måste käka någon macka och sen gå  sova... god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0