Softish...

Jag har säkert sagt det förut men jag älskar verkligen det här med att man inte behöver gå till skolan på onsdagar på Donner. I morse vaknade jag upp runt åtta, åt lite gröt till frukost, sen tog jag en promenad i det fina vårvädret.
 Sen har jag mest städat och så, kanske inte det man egentligen ska utnyttja som här dagarna till.
Problemet e bara att det faktist blir lite svårt att komma igång med pluggandet, särskilt om man är lat som jag..
Har en engelska grej som jag faktist måste skriva och lite svenska att jobba på.. vi får se om det blir av idag, snart ska jag fika med johanna och sen e de föräldramöte inför resan. Inte alls långt kvar tills vi åker nu :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

emame.tjejsajten.se
= ny blogg. Fcik mina pengar igår oh då postade jag biljetterna också..bifogade en lite lapp till honom med:)

2008-04-03 @ 21:08:34
URL: http://emame.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0