Prisa Gud, skatteåterbäring!

Idag fick jag min första deklaration. På den fanns en summa över hur mycket jag har tjänat, samt hur mycket jag får tillbaka på skatten vilket motsvarar ungefär en vanlig lön som jag får varje månad, det kändes faktist riktigt bra :)
Men det mesta åker nog in på sparkontot.

Igår fyllde min syrra 21! Så vi va hemma och hade en riktigt mysig middag, det var mycket trevligt. Det var nog ända gången sen julafton som vår lilla familj var samlad.

Engelska hela dagen i skolan, känns som att jag är mycket sämre i det än jag borde va.
 men fick MVG på den muntliga framställningen :)

Sen gick jag till elgiganten och lämnade in min mobil eftersom den är helt cp, så nu har jag börjat använda den gamla igen, känns ålderdomlig, men det funkar.

Friskis ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0