The Yearbook :)

Idag fick jag post från america! Min så kallade yearbook som är lite som en skolkatalog, fast lite mer än så.. bilder på allt möjligt som har hände på skolan under året. Jag var bara med på två bilder.. En där jag står och äter en jordgubbe på balen, jätteful för jag står och gapar med hela ansiktet, fattar inte hur de kunde ta med den! Och sen på min junior-bild då, inte så mycket att hurra för den heller men den var helt okej.
Kul att se de andra bilderna i alla fall, ger verkligen flash-backs!

Fick löne-beskedet idag med! Så nu har man äntligen pengar på kontot igen, inte lika mkt som förra..fast det kunde jag väl inte förvänta mig heller.

Spanska provet är nu avklarat och det är bara uppgift nr 2 som kvarstår...vet inte om det blir nåt av med det :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0