ledig fredag

Sköönt att va ledig idag, lätt att man blir lite lat bara.. men jag har faktist varit ganska duktig :)

Gick upp någon gång innan nio och lagade gröt till frukost, nyttiigt och bra. Sen så satte jag igång och städade heeela lägenheten, blev klar med köket som numera är gnistrande rent, och resten..hrm..får vänta tills en annan dag.

Sen så kilade jag mer på stan och träffade Nadja, vi lunchade på ringduvan medans vi diskuterade vårat framträdande i aulan som är på torsdag, så kom dit och se mej på sen!!! Eller inte, snälla gör inte det, jag har en känsla av att jag kommer att göra bort mej ganska rejält.. meen det får man väl bjuda på, antar jag haha..

Sen hängde jag med Emma ett litet tag o höll henne sällskap när hon skulle vänta på bussen.
Snackad emed Maria på telefon ett tag och sen så cyklade jag till ICA MAXI (som för övrigt är min absoluta favorit affär, min ersättning för Walmart) där jag händlade lite käk och vindruvor. Jag här blivit beroende av vindruvor, åt nästan ett helt kilo kväll härom kvällen. Det är i alla fall nyttigare än godis. 

Sen kom jag hem och upptäckte att klockan hade blivit rätt mycket så det nästan hade blivit försent att gå till gymmet som jag hade planerat att göra idag. Får nog ta det innan jobbet i morgon istället.

Ungefär så såg min lediga dag ut, för den som är intresserad :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0