I'm ready to get it over with!

I dag var det rätt hårt på friskis lektionen, men det är nog bra att ta ut sig lite ibland :)

Just nu är det två uppgifter som jag måste göra.

1. lära mig allt till spanska provet i morgon utantill, har skrivit klart texten, måste bara memorera den också.

2. Bestämma vad jag ska säga på vår lilla grej i Aulan på torsdag.

Nummer två börjar oroa mig mer och mer. Jag menar det kommer ju va ganska många som ser, fast o andra sidan behöver jag inte oroa mig för betyget där. Känns bara som att det skulle vara så mycket mer värt om man hade något bra att säga.

I kväll ska jag på personalmöte på jobbet. trevligt, trevligt.. 

Jag längtar bara tills den här veckan är över, vill bara ha allt de där överstökat. 


Kommentarer
Postat av: Manda

haha, det vill ju jag se! vore jägarns intressant!

2007-09-24 @ 18:27:54
URL: http://pandipoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0