Huvudvärk.

Spinning, skola, Ica Maxi, städa lägenheten.. fast det där med städningen gick inte så jättebra. 

Det var ungefär min dag, och nu sitter jag här med en ihållande huvudvärk som vägrar att släppa, så drygt.

Var på bröllop i helgen och det var trevligt, roligt att träffa lite släkt och så, men jobbigt lång resa för att vara där ett så litet tag. Höjdpunkten var nog ändå när min lilla tre-åriga kusin, Patrik, la in små "passande" komentarer när det blev tyst, haha, han var bara för söööt :)

Ingenting är så tyst som en tyst telefon. 

Kommentarer
Postat av: Manda

visst är han bara för söööt! men typ värtsa översmart! ey, ring inte mej, jag ska ju ringa dej! ska bara samla på mej nya händelser som jag kna berätta om först. fastd å glömmer jag säkert vad. men om jag hade ringt idag skull ejag ha berättat om vad micke andersson sa. remind me! kisskiss

2007-09-04 @ 23:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0