kvart i tolv

Och jag är redan hemma. Va på "klass-förfest" (även om några andra var där) och det var faktist ganska roligt, men väl framme vid Hamnplan så beslöt ja gatt det inte skulle vara så värt att gå in och betala hundra spänn för att springa runt där bland en majoritet av ettor i några timmar till. Ska nog försöka gå ut i helgen istället. :)

Och så har jag lärt mig att man ALLTID ska lita på fortune-cookies.

Men tänkte inte gå och lägga mig riktigt än, resten av kvällen så ska jag spela packman.

Kommentarer
Postat av: Manda

haha, packman, vad nördigt ;P jag gick typ runt och frågade alla efter dej men det var ingen som hade sett dej. Nu förstår jag varför. puss

2007-10-18 @ 15:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0