Impuls shopping!

Lovet har faktist vait rätt så mysigt såhär långt. I gåt va jag ute och åt med familjen på en indisk resturang som jag trots mina fördomar sedan gillade jättemycket!! Sen gick jag och Amanda på Bio och såg "Ett Öga Rött" den var under förväntningar, ganska kass, herregud, kan folk inte göra bra filmer längre eller? Minns inte senast jag såg en ny film som va bra, de e bara de gamla godingarna som gäller.

Amanda och jag köpte lyxfrukost på Bingan i morse och det är ju alltid lika mysigt, jättegott!
Sen gick vi på stan och shoppade. Eftersom jag itne åkte till sthlm trotts allt så får man ju shoppa här istället och det gick faktist bättre än väntat!
Hittade två par skor, en väska, ett linne, tre par trosor och en New York tavla till mitt rum! Nöjd :)
Men det finns ju alltid mer att införskaffa...


Dessutom har jag planerat min framtid, men jag skriver om det en annan gång för nu ska jag PLUGGA!!

Glömde en sak! Drack den Godaste Latten genom tiderna på den lilla choklad och kaffe affären vid öster, rekomenderas starkt!

Kommentarer
Postat av: Manda

om det inte vore för mina experttips/goda råd hade du kanske inte köpt skorna och väskan. Och du hade definitivt inte fått smaka den utsökta latten! du borde skriva ett hyllningstal till mej.

2007-10-24 @ 13:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0