fel dyngsrytm?

klockan är halv ett på natten och jag kan verkligen inte sova! seriöst det är helt omöjligt, jag har väldigt stor lust att göra någonting!! Därför har jag just möblerat om på mitt rum, kommit på att jag  satte upp spelgen på fel ställe (vilket är lite svårt att ändra eftersom det är betongvägg) och att jag behöver fler möbler att fylla ut ytan med, det skulle bli så himla mkt lättare att hålla ordning då, om jag hade någonstans att göra av alla saker i stället för att lägga dom på golvet.

Men igentligen så måste jag verkligen sova eftersom det kommer att bli en lååång dag i morgon, ghaa! Så drygt när det blir såhär...

aja, jag får väl bara gå in på face-book ett tag så kanske jag (förhoppningsvis) blir trött snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0