En onsdag i oktober

Idag var vi nere vid film-studion hela förmiddagen, och sen hade vi bara en lektion där vi inten gjorde nått annat än att kolla på reklamfilmer. Så ganska slapp dag med andra ord.

Det luktade nybakat i hela trapphuset när jag kom in, tyvärr inte från min lägenhet :(

Ska på säve fest ikväll.. och vi ska ha förfest med klassen, känns faktist inte som att jag har så jättestor lust att gå just nu, men jag ska gå så det är bara att hoppas att det blir kul. Jag hoppas attd et slutar regnar bara för vi ska gå från terranova till hamnplan..

Och i morgon så är det spanska-prov på morgonen och sen en presentation i Engelskan.

jag har lyckats ganksa bra men min nyttighets-policy snart tre veckor utan några sötsaker. Men de där med motionen går lite sämre, har tröttnat på gymmet så nu går jag inte dit så mycket längre..måste bättra mig!!

fins inte så mycket att skriva just nu faktist, jag återkommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0