Livet är fullt av överaskningar

Har varit rätt många den här veckan ialla fall.. Först och främst att har jag bytt skola, oväntat för de flesta, och mej.
I fredags natt ringde en full Gustav Rondal (som jag inte har pratat med eller sett sen i början av sommaren) till mej klockan fyra på natten och frågade om han fick sova hemma hos mej. Jag sa att han inte fick det.
I lördags kväll pratad ejag med min amerikanska värdfamilj för första gången på flera flera månader, de blev definitivt överraskade och glada!
Senare samma kväll ringer en nykter Gustav som sen tar med sej en av sina kompisar och kommer hem till mej och ser på film. Så fick man i alla fall lite sällskap. De ville att jag skulle föjla med ut till en fest i Lojsta. Det ville inte jag, va för trött, och festen lät inte så lovande.
Nästa dag är det söndag och jag har inga planer försen senare på dagen, då brukar jag bli väldigt seg. Men då ringer telefonen och det är från Lotta från jobbet, hon säger att Fredrika inte har dykt upp och att de inte kan få tag på henne, så hon undrar om jag kan komma dit så fort jag kan och sen jobba till klockan sex. Jag säger att jag ska skynda mig allt jag kan. Och det gör jag, vilket innebär att jag inte hinner dusha (som jag verkligen behövde!) eller sminka mig eller någonting..så ofräshare och fulare än någonsin drar jag på mig lite kläder och susar ner till Atterdags. Sen jobbar jag hela dagen, som tur var så är det ju söndag vilket betyder dubbel timlön!
När jag var på väg att cykla hem så ringde det igen och då var det min farmor som sa att hon hade sett en massa fina saker på en butik som heter Yllet och finns i Visby. Hon ville att jag skulle välja ut mina julklappar där. Så ja, jag får väl gå in på yllet.se senare och kolla vad som finns haha...

I kväll ska jag inte göra så mycket men vem vet, det kanske händer något oväntat..  


Kommentarer
Postat av: manda

VAAAA!? får du välja fina julklappar på yllet!?!!? varför har hon inte hört av sej till mej!?!?!?

2007-11-29 @ 18:36:52
URL: http://pandipoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0