Just another Monday

Försov mig i morse men han ändå i tid till vattengympan vilket var roligt att prova på, ganksa skön träningsform faktist. Sen skippade jag resten av skoldagen eftersom vi inte skulle göra något viktigt.
Va hemma och städade hela lagenheten grundligt, så nu är den fräschare än någonsin förr! Och förhoppningsvis så kan vi hålla den sån. Har även tvättat alla mina kläder villket var välbehövligt.
Sen kom emma och vi gick en liten promenad, trevligt.
Köpte en sallad på Bingan till kvällsmat och gick hem och plugga lite, läst allt jag behöver i engelskan tills torsdag nu. Så jag har faktist viait ganska duktigt idag om jag får säga det själv. Men måste ännu plugga på spanskan, och psykologin och så matten som vanligt.

Stockholm i helgen!! Kan bli riktigt kul faktist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0