it's getting colder!

I morse när jag kom ut till min stackars cykel så hade han snö överhela sadeln och lite på  de isiga handtagen (Var glad att jag hade vantar). När jag framlåset så gick det bara inte, det var helt fastfryset, jag försökte desperat värma det utan att lyckas. Klockan va 07.40, kanske skulle jag hinna om jag sprang till bussen, men busskuren va helt tom så förmodligen hade den redan gått. Fick typ panik, skulle bli tredje måndagen i rad som jag kom försent om jag inte hittade nått sätt att ta mig till skolan illa kvickt. 
Gjorde ett sista försök med cykellåset och det gick faktist upp. Lättnad. 
Kom bara någon minut sent till lektionen och var inte ensam om det.
Vi körde lite aerobic och hade en massa styrke övningar. 

Sen hade vi Engelska och svenska. Lotta ringde från jobbet och frågade om jag ville börja jobba fredagar efter nyår. Det vill jag, extra pengar tackar man ju inte nej till :)

Nej nu ska jag ner till almis med kimsan, måste skynda mig lite!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0