Det snöar!

I går kväll när jag gick hem så snöade det, och jag gick vilse som vanligt... Jag gick ända till Fältöversten innan jag insåg att jag hade gått åt fel håll, lagom kul ensam i storstan mitt i natten liksom.

Men det var roligt att träffa Greta och Vickan i alla fall! Mycket trevligt faktist.
 
I kväll är den stora återträffen!! ska bli riktigt roligt, har varit lite tjafs om vart det ska va någonstans, men förhoppnbingsvis så blir det bra nu. Vi ska typ vara på Jimmy's Steakhouse i "hammarsjöhöjden" eller något liknande. Och hur man ska hita dit har jag ingen aning om.

Jag återkommer med hur det gick, haha

Kommentarer
Postat av: Manda

hihi, gick du till fältis? vart var du på väg då?

2007-11-12 @ 20:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0