att andas

idag har jag lärt mig att andas, det var väl på tiden, tänk att man har gått runt och andats på fel sätt hela livet.

I morse gick jag till Atterdags och fick en massage, det var skönt, hade en hel del späningar i ryggen som förhoppningsvis är bättre nu.

Sen så gick jag hem och hämtade mina badkläder och gick till solberga för att träna livräddning med klassen. Det var första gången jag gjorde det faktist och det var rätt svårt, de stackars dockorna som jag försökte rädda hade nog inte klarat sig om det hade varit på riktigt. Så vi får hoppas att ajg aldrig behöver rädda någon ur vattnet.

Sen så gick jag och åt lunch med Emma på Ringduvan. Det var gott och trevligt!
Nu är jag hemma och planerar att ängna resten av kvällen och dagen till att plugga.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0