Äntligen!

Ska inte jobba på ett bra tag nu vilket känns bra, den här veckan blev lite FÖR mycket alltså, med de va sista kvällen igår och nu kommer jag äntligen att ha tid till annat igen :)

Klass/säve-fest i torsdags var roligt, blev på gränsen till lite för full bara, men sån händer ibland. Hade inte alls tänkt gå in på Gute men när jag stog utanför så träffa jag på Amanda och Lisa så jag gick in med dom ialla fall och det var faktist rätt bra drag där inne.

I fredags var jag och såg på halloween-kuppen ett litet tag efter jobbet, och igår var jag och såg Petter på hamnplan.

I kväll har jag lovat att bjuda familjen på middag, så vi får se vad jag kan koka ihop! Är ju faktist inte så bra på att laga mat. Men, men, förhoppningsvis har dom lite överseende.


An endless aching need


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0