trevligt, trevligt..

Jag fick trotts alla motgångar mitt efterlängtade besök på de gamla hedliga hamnplan igår, efter mycket om och men kan jag säga. Gick dit i det trevliga sällskapet av min vän johanna.
Det gick inte helt enligt planerna men det slutade som jag ville och det var faktist ganska roligt :)
Det jobbiga är bara att jag har en tendens att bli väldigt bitchig under alkoholpåverkan, hoppas att folk har överseende.

Trött idag, men det får gå. Åt en riktigt god frukost och nu kommer jag nog bara att såsa runt här hemma och halv-sova tills jag ska gå till jobbet, börjar klockan två.

pussochhejhörgärnaavdej

Kommentarer
Postat av: slemma

omdetblivitnågrauppdateringaromhansomärkompismedminbrorsåvilljaggärnaveta!

2007-12-15 @ 12:13:01
URL: http://emame.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0