slashase

Måndag morgon, riktigt trött... Den här veckan har varit riktigt slapp på skolfronten, vet inte vad jag har gjort, men all den ambitionen som jag hade för några veckor sen ser man inte mycket av iaf.
Hade inte ens packat upp matteboken ur påsen som den låg i, illa...
När de flyttade fram matte B till nästa termin oxå så försvann liksom pressen och det kanska inte var så bra, nej jag måste få ordning på det. Måste ta lite bättre vara på min fritid.

Har varit en rolig och ganska så händelserik helg ialla fall!














Kommentarer
Postat av: manda

hey! vi måste verkligen ha systerkväll snart! Känns som att vi inte ha pratat på evigheeeter trots att vi träffas typ 3 dar i veckan! om du kommer hem på onsdag måste du hjälpa mej o plugga, bara så du et ;P

2007-12-10 @ 21:43:32
URL: http://pandipoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0