övergiven :(

I morse var jag på massage och hon som gjorde det sa att jag behövde bygga upp mera muskler i ryggen.. jag som tyckte att jag hade tränat på ganska bra den här terminen, utom nu de senaste veckorna, men då fick jag alltså en sak till att skriva på listan för nyårslöften.

Sen åkte jag hem till väte, mysigt, men blir snabbt rätt tråkigt där ute så jag åkte in till stan igen. Nu sitter jag här och har en massa ledig tid.. emma skulle komma hit men hon dissa mej så jag antar att jag ska gå till gymmet istället och jobba på mina ryggmuskler och springa lite. 
När man springer så mår man faktist bättre.

Både desperate housewifes, greys anatomy och idol är slut för säsongen vilket betyder att jag inte har något program att se på TV längre...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0