otaggad

Ska snart på personalfest, känns inte så jätteroligt, men de känns ändå som att jag borde/måste gå.
anledningen till att jag inte tror att det kommer att bli så kul är:

1. alla som  jobbar där känner varann jättebra, då inkluderar jag inte mig själv.
2. de flesta har med sig man/fru/pojkvän/flickvän
3. vi ska äta julbord, jag tycker inte ens om julmat.
4. majoriteten är ungefär 10-20 år äldre äldre än mig.
5. Det finns ganska många personer som jag faktist aldrig brukar prata med mer än nödvändingt, inte för att jag inte vill det men för att vi inte har så mycket att säga varann.
6. Jag har kommit på att jag helldre vill till hamnplan ikväll, och vi ska inte åka tillbaka försen 12.00 någon gång.
7. Jag vet inte vem jag ska sitta med/vid.

Önska mig en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0