Maybe this year will be better than the last..

It's been a long December and there is reason to belive, maybe this year will be better than the last..

2007 lider mot sitt slut och eftersom jag har en ganska så tråkig, men ändå skön hemmakväll så sitter jag här och tänker igenom året som har gått, och jag har kommit fram till att det nog är det mest händelserika och förändrande året i mitt liv såhär långt, i god mening.

För ett år sedan vid den här tiden så flyttade jag precis till the Conrads och lämnade the Rogers och Pontotoc bakom mig. Jag och Natalie blev snabbt väldigt goda vänner och gjorde allt tillsammans. Tills dess att hon började visa sin riktiga personlighet och vi blev ärkefienden istället haha.. Jag kom tillbaka till Lafayette High School och allt i Oxford. Sen så hände ju allt dedär med Billy, Robert, Maygan o kelley... Oh my gosh, de hände rätt mkt altså och det är väl ingen ide att jag räknar upp allt det här.

I början på Juni så åkte jag tillbaka hem till Sverige vilket var en stor grej i sig, hade väldigt roligt när jag fick träffa alla igen och insåghur mycket min syn på allting förändrats under året i Mississippi, en del saker har väl nu börjat gå tillbaka, andra kommer alltid att finnas kvar.
Bara en vecka efter min hemkomst så fyllde jag 18 år  vilket har följts upp av MÅNGA krogkvällar och fester.
Dessutom så fick jag även ett nytt jobb på ICA-Atterdags där jag sedan dess har spenderat en stooooor del av min tid, vilket har resulterat i en mycket bättre ekonomi.
Och så har jag ju faktist flyttat in till stan  som jag ALLTID har velat :) vilket har inkluderat en hel del förändringar och ansvar som man måste ta hela tiden.. men oxa en betydligt större FRIHET, vilket är extremt härligt.
Jag började skolan med 90:orna på media på säve vilket var ganska kul, ett tag.. men bestämde mig för att jag inte trivdes helt och bytte till Donner, hamna då i samma klass som lillsyrran, vi kommer att ta studenten tillsammans.

Det var en mycket kort sammanfattning av de stora händelserna under det här året, ett nytt spännande år är på väg, ska bli kul att se vad som händer.







Kommentarer
Postat av: Emma Slemma

jodu, hoppas på detta år..då kommer min revanch till alla er som hade ett bra 2007, morr!

2008-01-01 @ 08:46:16
URL: http://araistos.blogg.se
Postat av: manda

jo du. Stora grejer. Mina höjdpunkter är kankse inte..fullt så livsomvälvande. ^^

2008-01-02 @ 00:35:27
URL: http://pandipoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0