julmys

hade julmys med klassen idag, va ganska så trevligt.. men jag längtar till den RIKTIGA julen!! ska bli sååå supermysigt! hoppas bara att det kommer lite snö innan jul så att det känns som en äkta jul :) blev iaf klar med min julklappsshopping idag så det är skönt.

I morgon får jag löööön, wiiie! slipper man att känna sig så fattig, men de blir nog inte så värst mkt kvar eftersom jag måste betala hyra och skit, NÄSTA månad därimot, då blire cash som räcker att bra tag. För nu i december är de MYCKET jobb!! och på lördag har de satt upp mig på ett TIO-TIMMARS PASS, de kommer förmodligen att ta död på mej, shit asså, så långa pass hade vi inte ens i sommras. Plus hela söndagen på det, de blir hårt...



Kommentarer
Postat av: ----

min blogg är återuppstådd under namnet aristos.blogg.se...see you there honey!!

2007-12-23 @ 16:25:49
URL: http://aristos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0