julklappar och annat

i går köpte jag min första julklapp för i år faktist, riktigt fin tyckte jag! gick på stan med syrran och hittade andra fina saker, och sen får jag ju inte glömma att berätta att vi lagade mexicansk mat på spanskan. Den var... helt okej, jag förstod inte ett ord när vi lagade till den bara, har iten kännt mig så dålig i spanska på mkt länge, ha!

Och sen gick jag på säve-fest fastän jag inte hade tänkt att göra det, på samma sätt som jag gick till munken i lördags fastän jag inte hade tänkt göra det jag behöver bli lite mindra lättövertalad. Festen var ganska kul, mestadels av tiden stog jag och trängdes med fem-sex personer inne på en toalett, nödvändigt liksom. Jag gjorde nog bort mig en del, fast det hör väl till...
 
Nu är jag iaf ganska ledig, ska bara till almis klockan ett för att fixa en grej med spanskan. Och i morgon måste jag verkligen handla!! finns ingenting här hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0