julen 07

Sammanfattning av årets julfirande.

Julafton: hemma med familjen, mycket mat och paket. Mysigt och trevligt.

Juldagen: åkte till stan, party med maria, först lite fördrinkar för oss själva då jagsjälv blev ganska full. Sen åkte vi ner till Hp i en cool bil med värsta kinky taket, de va liksom som en fäll med vitt, mjukt hår, över hela taket, jag blev riktigt fashinerad. Väl nere vid hamnplan hade vi problem med att bli insläpta men det löste sig tids nog tack vare Jackie :) det blev en lyckad kväll.

Annandagen: snabbvisit på den påbörjade mellandagsrean, sedan party på Hp med maria igen, trevligt även denna gång.

Förutom den uteblivna snön så är jag riktigt nöjd med årets jul. Nu jobbar man alla dagar framöver och sedan väntar nyår, som jag faktist inte har några förväntningar på utom att jag ska få ha min nya fina klänning, och att jag och johanna ska hitta på något kul för att inviga år 2008. 


Det får mig att tänka på vad min fotbollstränare i USA brukade säga:

" you have to do things you don't want to do, to become what you want to become"
                                                                                                                                       -Coach Pettit

 

Kommentarer
Postat av: slemma emma

så d blir inget hemse för din del??

2007-12-28 @ 16:44:53
URL: http://aristos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0